Selecteer een pagina

Moet ik aansluitkosten betalen?

Indien u nu via het LTO-collectief overstapt van Telfort zakelijk naar KPN (LTO aanbod) betaalt u geen aansluitkosten. Indien u deze kosten toch op uw eerste rekening aantreft worden ze automatisch op de tweede of derde factuur gecrediteerd.

Kan ik persoonlijk advies krijgen?

Het aanbod wat u heeft ontvangen is gebaseerd op de analyse van uw verbruik van 3 recente maanden. Hiermee verwachten we dat u een passend en voordelig voorstel heeft ontvangen. Uiteraard bent u vrij om voor iets anders te kiezen. Voor een advies bel de LTO-desk van...

Wanneer krijg ik een aanbod?

Alle leden met een Telfort Zakelijk abonnement met LTO-korting worden in 2020 benaderd met een nieuw aanbod. Het voorstel komt van LTO Ledenvoordeel per mail en het aangeboden abonnement is van KPN. Tot u bent overgestapt kunt u blijven bellen met uw huidige...

Wat gebeurt er als ik niks doe?

Telfort verdwijnt. Dus overstappen is nodig om het voordelige abonnement via LTO Ledenvoordeel te blijven behouden. Uw abonnement zal niet zomaar worden afgesloten worden. U kunt gegarandeerd tot het einde van het jaar blijven bellen met uw Telfort abonnement.