door Michiel Loman | 19 jun 2020
U kunt via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Als u meerdere nummers tegelijk heeft aanvraagt ontvangt u niet alle meldingen tegelijk. Dit geldt ook voor simkaarten. Deze zult u ook apart ontvangen. U kunt altijd via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Het kan voorkomen dat er aansluitkosten op de eerste factuur berekend zijn. Deze worden op de factuur van de tweede maand gecrediteerd. U vindt een vermelding van LTO of ledenvoordeel op de factuur. Mocht deze ontbreken dan is het ledenvoordeel mogelijk niet goed...
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Als KPN u 3 keer heeft proberen te bereiken om een afspraak te maken voor aflevering van uw simkaart(en) kan uw order worden geannuleerd. U kunt de status bekijken via mijnbestelling.kpn.com. Via onze helpdesk kunnen we der order opnieuw ingeven.
door Michiel Loman | 11 jun 2020
Onbeperkt bellen bij een Sim Only abonnement is ook echt onbeperkt bellen. Met uitzondering van nummers buiten de EU en de informatiekosten van betaalde servicenummers. In Nederland en de EU wordt automatisch je snelheid voor de rest van de maand verlaagd als je...