Selecteer een pagina

KPN Algemeen

Ja, als u een nieuw abonnement afsluit bij KPN krijgt u ook een nieuwe simkaart.
(De simkaarten van Telfort zijn straks niet meer bruikbaar.)

Het aanbod wat u heeft ontvangen is gebaseerd op de analyse van uw verbruik van 3 recente maanden.
Hiermee verwachten we dat u een passend en voordelig voorstel heeft ontvangen.
Uiteraard bent u vrij om voor iets anders te kiezen. Voor een advies bel de LTO-desk van KPN: tel. 0888-777320

  • Onbeperkt bellen bij een Sim Only abonnement is ook echt onbeperkt bellen. Met uitzondering van nummers buiten de EU en de informatiekosten van betaalde servicenummers.
  • In Nederland en de EU wordt automatisch je snelheid voor de rest van de maand verlaagd als je MB-bundel op is (64 Kbit/s download en 32 Kbit/s upload). Met een Extra Bundel internet je verder op de 4G snelheid die je gewend bent.
  • Ben je door je minuten en sms’jes heen? Dan betaal je in Nederland en in de EU hetzelfde buitenbundeltarief. Bel je buiten je bundel dan kost dat € 0,23 per minuut en een sms sturen buiten je bundel kost € 0,07 per sms.
  • Je ontvangt een sms-bericht als je 50% en 75% en 100% van je MB’s verbruikt hebt.
  • Minuten, sms’jes en MB’s die je over hebt, kun je niet meenemen naar de volgende maand.
  • Gebruik buiten Europa valt buiten je abonnement. Er gelden buitenbundeltarieven, bijvoorbeeld in zones buiten de EU.

Als KPN u 3 keer heeft proberen te bereiken om een afspraak te maken voor aflevering van uw simkaart(en) kan uw order worden geannuleerd.
U kunt de status bekijken via mijnbestelling.kpn.com.

Via onze helpdesk kunnen we der order opnieuw ingeven.

Als u meerdere nummers tegelijk heeft aanvraagt ontvangt u niet alle meldingen tegelijk. Dit geldt ook voor simkaarten. Deze zult u ook apart ontvangen.

U kunt altijd via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.

U kunt via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.

 

Voor een zakelijke mobiele aansluiting is dit niet noodzakelijk. De koeriers zijn echter vanuit consumenten producten wel verplicht dit te doen en vergeten nog wel eens dat dit niet van toepassing is op dit mobiele product van KPN. U kunt dus gewoon uw bestelling plaatsen, mocht de koerier toch vragen om 1 cent te pinnen kunt u aangeven dat dit bij dit zakelijke mobiele product niet noodzakelijk is.

Kijk hiervoor op https://mijnbestelling.kpn.com.

Wanneer u de order heeft geplaatst kan  het zijn dat er enkele dagen over heen gaat. Controleert u de bestelling over drie dagen nogmaals.

U kunt uw huidig abonnement uitbreiden via de MijnKPN app of neem contact op met de KPN Helpdesk via 0800 0403.

Hoe kan ik zien welke simkaart bij welk nummer hoort?
U kunt dit vinden op mijn.kpn.com of u kunt hiervoor bellen naar het servicenummer van KPN: 0800-0403.


Overstappen van Telfort naar KPN

Telfort verdwijnt. Dus overstappen is nodig om het voordelige abonnement via LTO Ledenvoordeel te blijven behouden. Uw abonnement zal niet zomaar worden afgesloten worden. U kunt gegarandeerd tot het einde van het jaar blijven bellen met uw Telfort abonnement.

Alle leden met een Telfort Zakelijk abonnement met LTO-korting worden in 2020 benaderd met een nieuw aanbod. Het voorstel komt van LTO Ledenvoordeel per mail en het aangeboden abonnement is van KPN. Tot u bent overgestapt kunt u blijven bellen met uw huidige abonnement.

U kunt gegarandeerd tot het einde van het jaar blijven bellen met uw Telfort abonnement.

Indien u nu via het LTO-collectief overstapt van Telfort zakelijk naar KPN (LTO aanbod) betaalt u geen aansluitkosten. Indien u deze kosten toch op uw eerste rekening aantreft worden ze automatisch op de tweede of derde factuur gecrediteerd.

Het kan voorkomen dat er aansluitkosten op de eerste factuur berekend zijn. Deze worden op de factuur van de tweede maand gecrediteerd.

U vindt een vermelding van LTO of ledenvoordeel op de factuur. Mocht deze ontbreken dan is het ledenvoordeel mogelijk niet goed doorgevoerd. Neem hiervoor en andere afwijkingen contact met ons op.

Meer uitleg vindt u op https://www.kpn.com/zakelijk/service/facturen/uitleg.htm

 

Mocht u extra simkaarten en/of nummers willen afsluiten dan kunt u gebruik maken van dit aanbod