door Michiel Loman | 19 jun 2020
Als KPN u 3 keer heeft proberen te bereiken om een afspraak te maken voor aflevering van uw simkaart(en) kan uw order worden geannuleerd. U kunt de status bekijken via mijnbestelling.kpn.com. Via onze helpdesk kunnen we der order opnieuw ingeven.
door Michiel Loman | 11 jun 2020
Onbeperkt bellen bij een Sim Only abonnement is ook echt onbeperkt bellen. Met uitzondering van nummers buiten de EU en de informatiekosten van betaalde servicenummers. In Nederland en de EU wordt automatisch je snelheid voor de rest van de maand verlaagd als je...
door Michiel Loman | 11 jun 2020
De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing:
door Michiel Loman | 4 feb 2020
Indien u nu via het LTO-collectief overstapt van Telfort zakelijk naar KPN (LTO aanbod) betaalt u geen aansluitkosten. Indien u deze kosten toch op uw eerste rekening aantreft worden ze automatisch op de tweede of derde factuur gecrediteerd.
door Michiel Loman | 30 jan 2020
Het aanbod wat u heeft ontvangen is gebaseerd op de analyse van uw verbruik van 3 recente maanden. Hiermee verwachten we dat u een passend en voordelig voorstel heeft ontvangen. Uiteraard bent u vrij om voor iets anders te kiezen. Voor een advies bel de LTO-desk van...