door Michiel Loman | 19 jun 2020
Mocht u extra simkaarten en/of nummers willen afsluiten dan kunt u gebruik maken van dit aanbod
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Voor een zakelijke mobiele aansluiting is dit niet noodzakelijk. De koeriers zijn echter vanuit consumenten producten wel verplicht dit te doen en vergeten nog wel eens dat dit niet van toepassing is op dit mobiele product van KPN. U kunt dus gewoon uw bestelling...
door Michiel Loman | 19 jun 2020
U kunt via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Als u meerdere nummers tegelijk heeft aanvraagt ontvangt u niet alle meldingen tegelijk. Dit geldt ook voor simkaarten. Deze zult u ook apart ontvangen. U kunt altijd via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Het kan voorkomen dat er aansluitkosten op de eerste factuur berekend zijn. Deze worden op de factuur van de tweede maand gecrediteerd. U vindt een vermelding van LTO of ledenvoordeel op de factuur. Mocht deze ontbreken dan is het ledenvoordeel mogelijk niet goed...