Het verwerken van een eHerkenning aanvraag kan soms enkele weken duren. Dit hangt onder andere af van de complexiteit van de aanvraag, de bedrijfsstructuur en de drukte bij de leverancier van eHerkenning op het moment van aanvragen. Er is ook een spoedprocedure...
De informatie van de organisatie zoals ze in de KvK bekend zijn, zoals het KvK nummer. Daarnaast zijn alle persoonsgegevens en e-mailadressen nodig van de mensen die een eHerkenningsmiddel moeten krijgen. Daarnaast is vanaf niveau 2+ en hoger ook bijvoorbeeld een...
De bestaande overeenkomst loopt door, u krijgt geen nieuw voorstel. Wilt u een upgrade dan dient u dat zelf aan te geven bij Zlogin en dan is ook daar het ledenvoordeel op van toepassing.
De diensten waarvoor je eHerkenning nodig hebt, bepalen welk niveau je aan dient te vragen. Kijk dus eerst goed waar je met eHerkenning wilt inloggen en kijk dan welk niveau eHerkenning daar bij past. Op Z login kun je zien welk niveau bij welke dienst hoort. Als je...
De verschillen zit in de controles die worden uitgevoerd bij het aanvragen van eHerkenning. Hoe hoger het niveau des te strenger de controles. Het niveau bepaalt bij welke dienstverleners er ingelogd kan worden. Niveau 3 wordt op dit moment veel gevraagd omdat het UWV...
U kunt uw lidnummer vinden op de contributienota of op het adreslabel van Nieuwe Oogst. Of laat dit veld leeg en vul uw gegevens handmatig in.
Vul uw postcode en lidnummer in. Uw gegevens worden automatisch ingevuld in het formulier
Gegevens ophalen
Gegevens ophalen...
Uw gegevens zijn gevonden.
Uw gegevens kunnen momenteel niet worden gevonden.
Geen zorgen, u kunt het formulier ook handmatig invullen
(of bel naar 088 888 6777 voor uw lidnummer)
Uw gegevens kunnen momenteel niet worden gevonden.
Geen zorgen, u kunt het formulier ook handmatig invullen
(of bel naar 088 888 6777 voor uw lidnummer)