door Michiel Loman | 19 jun 2020
Als u meerdere nummers tegelijk heeft aanvraagt ontvangt u niet alle meldingen tegelijk. Dit geldt ook voor simkaarten. Deze zult u ook apart ontvangen. U kunt altijd via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
door Michiel Loman | 19 jun 2020
Als KPN u 3 keer heeft proberen te bereiken om een afspraak te maken voor aflevering van uw simkaart(en) kan uw order worden geannuleerd. U kunt de status bekijken via mijnbestelling.kpn.com. Via onze helpdesk kunnen we der order opnieuw ingeven.
door Michiel Loman | 11 jun 2020
Onbeperkt bellen bij een Sim Only abonnement is ook echt onbeperkt bellen. Met uitzondering van nummers buiten de EU en de informatiekosten van betaalde servicenummers. In Nederland en de EU wordt automatisch je snelheid voor de rest van de maand verlaagd als je...
door Michiel Loman | 30 jan 2020
Het aanbod wat u heeft ontvangen is gebaseerd op de analyse van uw verbruik van 3 recente maanden. Hiermee verwachten we dat u een passend en voordelig voorstel heeft ontvangen. Uiteraard bent u vrij om voor iets anders te kiezen. Voor een advies bel de LTO-desk van...
door Michiel Loman | 30 jan 2020
Ja, als u een nieuw abonnement afsluit bij KPN krijgt u ook een nieuwe simkaart. (De simkaarten van Telfort zijn straks niet meer bruikbaar.)