Rik Horbach, marketing & communicatie

Via mijn handbalvereniging, die voornamelijk bestaat uit agrarische families uit de regio, ben ik opgegroeid met veel boerenfamilies om mij heen. Ik ben daardoor sinds mijn zevende levensjaar op veel boerderijen geweest. In al die tijd praat ik dagelijks met teamgenoten en hun ouders die met trots vertellen over hun onderneming en de uitdagingen die zij hierin tegenkomen. Ik heb hierdoor een goed beeld gekregen van hoe intensief het kan zijn om een agrarische ondernemer te zijn.

Toch ging er een wereld voor mij open toen ik aan de slag ging bij LTO Ledenvoordeel. De omvang van de agrarische wereld, de meest innovatieve technieken, de complexiteit en de wet- en regelgeving waar agrariërs mee te maken krijgen. Het is nogal wat. Maar het mooiste vind ik de grote passie en trots die bijna alle agrariërs hebben voor hun vak en onderneming. Dat ik mij mag inzetten om het de mensen uit deze sector een stukje makkelijker te maken bij de inkoop van producten en diensten vind ik prachtig.

Hoe help ik u verder?

Bij LTO Ledenvoordeel ben ik actief op de marketingafdeling. Alle producten en diensten die LTO Ledenvoordeel in haar voordeelprogramma heeft zijn met zorg geselecteerd en leveren de leden gegarandeerd voordeel op. Echter, hoe sterk het aanbod ook is, zolang de leden van LTO niet weten wat het aanbod is, of zelfs dat er een ledenvoordeelprogramma bestaat, dan kunnen de leden hier ook geen voordeel op behalen.

Dat is waar ik in beeld kom, samen met mijn collega’s zet ik mij in om de juiste producten en diensten bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen. Ik ben constant op zoek naar de meest geschikte middelen om precies die leden te bereiken voor wie het betreffende product of dienst het meest relevant is. Ik ben er van overtuigd dat wij met ons aanbod echt ieder lid verder kunnen helpen en voordeel kunnen bieden.