Emma Wendt, adviseur

Ik werk sinds januari 2018 bij de klantenservice van LTO Ledenvoordeel. De informele sfeer en de dynamiek van het bedrijf maakt het een hele prettige en uitdagende werkomgeving. Ik heb sinds jongs af aan interesse in de agrarische wereld en heb eerder als controleur van EU-landbouwsubsidies gewerkt. Dat ik nu als adviseur de boeren te woord mag staan en onze producten & diensten aanbieden, vind ik heel leuk en dankbaar werk.

Hoe help ik u verder?

Als organisatie is het natuurlijk ons doel om tevreden leden aan de telefoon te hebben. Die blij zijn met de producten en prijzen die LTO Ledenvoordeel voor hun onderhandeld heeft. Daar hoort ook een goede klantenservice bij. Soms hebben de mensen kleine vragen die eenvoudig te beantwoorden zijn en soms is het wat meer werk om de juiste oplossing te vinden, voor het lid én de leverancier. Daar nemen wij als ledenadviseurs de tijd voor. Van belang is om goed te luisteren, medeleven te tonen en vervolgens je best te doen om iemand te helpen. Wij zijn er voor de leden en dat moeten wij ook laten merken.