Veelgestelde vragen

Alles over Energie

Greenchoice

NieuweStroom

Energie opwekken

  • Kan ik direct contact opnemen met Greenchoice?
    Antwoord: Ja u kunt bellen met Greenchoice op 010-8500663 en de zakelijke klantenservice is te bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 12:00 uur.
  • Wanneer krijg ik een verlengvoorstel?
    Loopt uw contract bijna af, dan kunt u vanaf twee maanden van tevoren uw persoonlijke verlengaanbod bekijken via Mijn Greenchoice Zakelijk. LTO Ledenvoordeel organiseert regelmatig gezamenlijk inkooprondes en houdt u op de hoogte via mail.
  • Word ik op de hoogte gehouden van tariefswijzigingen?
    Ja, u krijgt iedere maand bericht over de nieuwe tarieven.
  • Wat gebeurt er als mijn vaste contract afloopt?
    Als uw contract afloopt gaat u over naar variabele tarieven. Deze wijzigen maandelijks.
  • Welke tarieven zijn er?
    Heeft u een slimme meter? Dan kunt u kiezen voor een enkel- of een dubbeltarief. Bij het dubbeltarief wisselt u tussen het normale tarief en het daltarief. Het normale tarief is geldig op weekdagen tussen 7:00 en 23:00 uur. En het daltarief geldt ’s nachts tussen 23.00 en 7.00 uur, in het weekend en op officiële feestdagen. In Noord-Brabant en Limburg geldt het daltarief tussen 21:00 en 7:00 uur.
  • Tot wanneer zijn mijn variabele tarieven geldig?
    Variabele tarieven worden een aantal keren per jaar gewijzigd. Bekijk de actuele tarieven op Mijn Greenchoice Zakelijk.
  • Wat zijn mijn tarieven?
    Om uw tarieven te bekijken dient u in te loggen bij Greenchoice
  • Hoe werkt het terugleveren van energie bij Greenchoice?
    Greenchoice hanteert dezelfde tarieven als de leveringstarieven voor teruglevering. Als u meer teruglevert dan u verbruikt, ontvangt u een vast bedrag. Lees meer op Salderen bij Greenchoice
  • Wat voor soort gas levert Greenchoice?
    Greenchoice levert bosgecompenseerd gas.
  • Wat is boerenstroom die Greenchoice aanbiedt?
    Groene stroom die is opgewekt in Nederland door boeren en tuinders.
  • Kan ik zien dat verlengingsvoorstellen via LTO lopen?
    Ja, er staat bij dat het via het collectief van LTO Ledenvoordeel loopt.
  • Kan ik zien dat dit contract via LTO loopt?
    Ja, het product bevat de naam LTO.
  • Is de jaarafrekening voor stroom en gas gespecificeerd?
    Ja, er is een gespecificeerde nota die u per mail ontvangt. Via Mijn Greenchoice Zakelijk heeft u inzicht in uw verbruik en kunt u uw nota's downloaden.

Alles over Transport

Tankpassen

Olietank saneren

T-rijbewijs

Mis nooit meer een voordeel!

Ontvang de nieuwsbrief met interessante aanbiedingen.