Veelgestelde vragen
Alles over Energie
Greenchoice
NieuweStroom
Energie opwekken
-
Kan ik direct contact opnemen met Greenchoice?
Antwoord: Ja u kunt bellen met Greenchoice op 010-8500663 en de zakelijke klantenservice is te bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 12:00 uur. -
Wanneer krijg ik een verlengvoorstel?
Loopt uw contract bijna af, dan kunt u vanaf twee maanden van tevoren uw persoonlijke verlengaanbod bekijken via Mijn Greenchoice Zakelijk. LTO Ledenvoordeel organiseert regelmatig gezamenlijk inkooprondes en houdt u op de hoogte via mail. -
Word ik op de hoogte gehouden van tariefswijzigingen?
Ja, u krijgt iedere maand bericht over de nieuwe tarieven. -
Wat gebeurt er als mijn vaste contract afloopt?
Als uw contract afloopt gaat u over naar variabele tarieven. Deze wijzigen maandelijks. -
Welke tarieven zijn er?
Heeft u een slimme meter? Dan kunt u kiezen voor een enkel- of een dubbeltarief. Bij het dubbeltarief wisselt u tussen het normale tarief en het daltarief. Het normale tarief is geldig op weekdagen tussen 7:00 en 23:00 uur. En het daltarief geldt ’s nachts tussen 23.00 en 7.00 uur, in het weekend en op officiële feestdagen. In Noord-Brabant en Limburg geldt het daltarief tussen 21:00 en 7:00 uur. -
Tot wanneer zijn mijn variabele tarieven geldig?
Variabele tarieven worden een aantal keren per jaar gewijzigd. Bekijk de actuele tarieven op Mijn Greenchoice Zakelijk. -
Wat zijn mijn tarieven?
Om uw tarieven te bekijken dient u in te loggen bij Greenchoice -
Hoe werkt het terugleveren van energie bij Greenchoice?
Greenchoice hanteert dezelfde tarieven als de leveringstarieven voor teruglevering. Als u meer teruglevert dan u verbruikt, ontvangt u een vast bedrag. Lees meer op Salderen bij Greenchoice -
Wat voor soort gas levert Greenchoice?
Greenchoice levert bosgecompenseerd gas. -
Wat is boerenstroom die Greenchoice aanbiedt?
Groene stroom die is opgewekt in Nederland door boeren en tuinders. -
Kan ik zien dat verlengingsvoorstellen via LTO lopen?
Ja, er staat bij dat het via het collectief van LTO Ledenvoordeel loopt. -
Kan ik zien dat dit contract via LTO loopt?
Ja, het product bevat de naam LTO. -
Is de jaarafrekening voor stroom en gas gespecificeerd?
Ja, er is een gespecificeerde nota die u per mail ontvangt. Via Mijn Greenchoice Zakelijk heeft u inzicht in uw verbruik en kunt u uw nota's downloaden.